nail addicts' über giveaway

Sitter skabbig och pendlar mellan datorn och Palahniuks Choke. Lever för dagen på ärtsoppa och nyponsoppa. Luktar apa och ska strax strax hoppa in i duschen. Princess and the Frog soundtracket går på repeat.
Snubblade hur som helst just över den perfekta bloggen för mig och är tydligen i tid för deras inte-så-lilla giveaway. För er som känner mig bör ni ändå veta hur jag reagerade. Vilket betyder att ni än en gång ska hålla tummarna för mig tills den 9 April!

Just found this giveaway, which is bliss for me since I always find myself spending all my money on nail polish. 32 and counting. However fulfilling it is I just as often find myself poor as a church mouse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0