Mary Poppins - Supercalifragilisticexpialidocious

Jag har ovanligt ont på sistonde. Ont i munnen och ont i magen och Coffe bet mig och Amanda slog mig och jag hoppade in i en skåpsdörr så huvudet började blöda och nu fastnade jag med piercingen i skenan i gommen. Å andra sidan gjorde jag det medans jag åt pannkakor så det är väl ganska ok. Eller nej egentligen inte för nu har jag ätit typ 7 pannkakor och jag kommer antagligen explodera vilken sekund som helt. Allt är pappas fel. Försov mig och hann inte äta frukost och sen tänkte han inte komma hem förrens vid... aldrig, vilket jag inte visste om så jag har suttit och väntat på att han ska komma för han vill alltid att vi äter tillsammans. Så nu när jag väl fick veta att han inte kommer kunna fixa mat på några timmar stekte jag pannkakor och vräkte i mig så mycket som bara fick plats. Nu kommer jag bli fet igen. Fet fet fet. Usch.
Hur som helst, jag har ju världens historieredovisning på måndag men istället för att plugga inför den har jag fixat ännu en blogg! Nea, Elin och Moa fick i uppdrag att göra reklam för den och plötsligt hade jag 70 sidvisningar och ett erbjudande att gästblogga för 365 Jönköping. Vilket ju är ballt. Och lite läskigt. Vi får se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0