Manu Chao - Bongo Bong

HEJ JAG HAR HAFT EN JÄTTEFIN DAG IDAG IDAG IDAG.
Lite slö och väldigt trött och hungrig och illamående och huvudvärk och dålig hy och så som vanligt. Som det ska vara. Men det har varit varm och soligt och jag har suttit ute med en glad och mätt Lia och en söt Martina och äntligen tagit mina efetrsaknade, tobaksfyllda, bensinförgiftade bloss. Köpte ett nagellack till någon främling i USA för ibland känner jag för att vara väldigt snäll. Kuvertet det ska skickas i har en rosa rosett hårt fastknuten och väntar bara på att få frimärken. Mina fina linser har kommit och vi slutar klockan ett hela veckan och imorgon ska jag ha på mig regnbågsfärgade hängslen.
Jag tror jag slog i huvet under natten för jag har en bula men jag har drömt snällt sedan början av helgen så allt är ok, duschade imorse och mumsar just nu på en blanding av uppvärmda bär, grekist yoghurt och honung. Pappa fixar te. Vi ska se på någon film. Jag har världens tätaste vinterpäls och en finne i pannan.
Tydligen kan jag nynna hela So this is love. Glad överraskning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0