Kill Bill - About Her

Jag är trött som satan men kan inte slappna av för jag har inte kunnat plugga alls, vi har två stora läxor (ett prov och en uppsats rättare sagt) och att behöva välja gör mig handlingsförlamad. Så istället för att pluggat som jag borde och nu kunna sova har jag inte kunnat göra något alls och har som vanligt ont i magen. Stackars magen. Ska lära mig dricka kaffe till råga på allt, och att använda ögonskugga.
Tack vare bup-kvinnan försöker jag inte hålla kontakten med alla längre. Jag får lita på att man kan ha en svacka och ändå lyckas ha några vänner kvar efter. Det enda planerade nu är Elin, Henke och Uppcon. Alla så mycket mer värda än att slippa stressen.
Ska ringa AFS imorgon och fråga vad dethär om att jag är för ung handlar om. Har jag tur kanske jag lyckas tuffa till mig och dra till Japan i ett år i Mars. Tanken gör mig livrädd men det kanske är hälsosamt.

Vad jag vill ha just nu:
varma kramar
fast, fet mat
osedda, högkvalitativa tecknade filmer
mindre snö, mer vår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0