Iain Bellamy - Mrs. Bagwell's Rhumba (Don't Let Them See You're Afraid)

Drömt elakt igen men nu börjar det bara bli fånigt så jag tänker inte skriva ner det. Vaknat från och till sedan tvåtiden. Vår tolett luktar bacon och jag har tre silikon-cupcakes på köksbordet. Två timmars historieprov. Vill shoppa efter skolan men är som sagt var väldigt pank. Ska se om pappan kanske kan köpa en tyllkjol till sin snälla stackars lilla duktiga dotter. Hade inte i conditioner i håret igår så nu äre risigt som utav bara fan och jag borde sluta schamponera helt fram till uppcon så det inte blir skabbigt där. Avvänjning. Funkar alltid. Nu är jag hungrig som satan. Frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0