Disney - I Wan'na Be Like you

Hej idag vad jag väldigt otonårig. Jag och nea vaknade klockan tjugo i åtta (efter att somnat vid tio), åt blåbärssoppa med hallon respektive solrosbröd med alfalafagroddar och en kiwi var. Sen somnade vi igen. Jag hälsade på mormor och blev itryckt tusen olika kakor och är nu mätt som en häst och har en sockerkaka med apelsinsmak i köket. Mormor hade en fin bok med Farbagé-ägg. Mamma har folk över, de ska supa och låta kreativiteten flöda och jag hoppas på att få jobba lite med min nya lera. Mamma har målat en bild av mig där jag ser ut som Mr Bean. Jag stinker fitta och bär årets femtioelfte munsår med smärta. Mammas värninna försöker lära oss färglära, det är fånigt omständigt men ändå lite spännande, å andra sidan är jag helt jävla värdelös på färger. Jag ska be morsan blanda till lite sangria till mig så kanske jag också kan vara glad med dem ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0