Disney - A Star is Born

Detta är verkligen inte rätt tillfälle att sitta och smälta maten och lyssna på disney men helvete just nu finns det ingen bättre känsla. Herkules soundtracket. Världens godaste grekiska måltid. Nöjd. Har fått höra att jag ser ut som något ur en 30tals cabaret och att jag borde bli Åhlens-medlem. Nöjd som jag var gick jag med på det. Köpte även ett fånigt snyggt marinblått nagellack (tack vare Lena som öppnade min syn på denna färg) och ett lika fånigt snyggt rött som är likadant som det jag stal från min mor för några år sedan men inte vågat använda för att unvika risken att det tar slut. Fånigt tyckte jag och blev en femtiolapp fattigare. Nu har jag hur som helst 120 kr kvar att leva på under månaden. Hoppas jag får lite av mormor och grekerna så kanske det känns bättre.
Efter veckans prov kommer Linnean till staden och det blir frukttårta och Cloudy with a chance of meatballs. Som jag inte rokar länka till men som alla måste se! HOKAY!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0