Acidunion - Mais Qui Se Laissera Faire

Min dator hittar på hyss och jag har ont över-jävla-allt. Sämsta födelsedagen på länge. Mår så satans jävla illa, för bästa sättet att fira mig och få mig glad är tydligen att bjuda in folk när jag är skabbig av bara fan och ge min tre olika tårtor. Jag vill inte se mat på en vecka.(Minns inte senast jag obligerats att äta så mycket äckel, är gråtfärdig) Men samtidigt är jag ju jävligt hungrig för man kommer ändå ingenstans på socker. Pappa lagar mat. Psykologiprov på tisdag som jag inte är förberedd inför för fem öre och hela kroppen gör ont av apati och sömnbrist.

(Såg om Cloudy with a chance of meatballs med Nea i fredags. Den är ovanligt fin.)

Kommentarer
Postat av: Olga

Jag borde kommit och blivit tjock med dig. Jag känner fortfarande ångest över det. GRATTIS STORA CHEYENNNNNN. Har du lyckats fixa klockan? Jag har en liknande jag måste laga. Vi kan laga dom tillsammans.

2010-03-14 @ 02:29:55
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0