VNV Nation - Rubicon

Klockan är typ tio i åtta vilket jag inte insåg förrens precis nu så jag får ta nästa buss istället. Senaste dagarna är min mage ett svart hål som aldrig säger stopp och jag får anstränga mig till det yttersta för att inte äta så mycket det känns som om magen vill ha för även om jag enligt alla måttenheter är mindre nu än jag varit de senaste typ 6 åren är det inget jävla alternativ att bli tjock bara för att jag har dålig kommunikation med min mage. Samtidigt har jag också insett att jag är fantastiskt bekväm med att ha mini-bröst så för att värna om att de stannar så måste jag vara extra försiktig med vad jag äter. Dumt tema. Nu byter vi.
Kollade just upp formulären AFS vill att jag ska fylla i. Det är fan inte lite. Rekomendationsbrev och introduktioner och foton och hälsoprotokoll och godkännanden och fan vet vad. Jävla sepe är det. Mest av allt vill jag bara få kontakt med någon som varit där och kan försäkra mig om att det inte är fullt lika strängt som jag inbillar mig. Jävligt pepp men sjukt nervös.
Och helt off topic - har ni smakat Oatly havredryck Choklad?
Om nom nom.

Kommentarer
Postat av: Kebby

ey, om japan, vet inte om han åkte med det du anmält dig till men Syaoran Rehnqvist åkte dit med någon skola sak förra året. han heter Syaoran på bilddagboken :3

2010-06-07 @ 15:37:05
URL: http://kebstergirl.blogg.se/
Postat av: [H]

Om nom nom nom

2010-06-07 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0