The Cardigans - Hanging Around

Jag har i alla fall rosiga kinder tack vare solen på torget i Lördags annars hade jag sett ut som en zombie men nu ser jag bara lite död ut men i huvudet är jag helt borta och kan knappt se rakt längre och jag måste skriva biologi och fysik och historia tills imorn men har svårt att tänka mig att det blir något av det och min mage - det svarta hålet - skriker ovanligt lite idag och jag är lättad för annars hade matteprovet gått åt helvete men nu har jag bara ätit två ostmackor och några skedar majs allt som allt och den är kanske inte nöjd men den håller i alla fall käft och nästa vecka ska jag i sammanlagt cirka fem timmar träffa en ny psykolog för utredning och jag är ganska rädd för nya människor är ansträngande men sedan blir det skåne och jag är pepp för även om det kommer vara folk jag inte känner och jag inte kommer kunna slappna av inbillar jag mig att det för en gångs skull kommer vara riktig semester med allt som hör till.

Kommentarer
Postat av: Olga

Du skriver långa meningen men långa meningar är bra och en kamrat till mig sa häromdan att hon tyckte du var vacker och det är du och du får skylla dig själv att du går ib din välutbildade-prestations-fitta jobba nu och bli samhällets framtid som vi esteter så brutalt fördömer.

2010-06-07 @ 23:49:34
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0