Panic! At The Disco - But It's Better If You Do

Hej jag har verkligen inget att skriva men det känns så sorgligt att lämna bloggen helt ensam och övergiven bara för det. Volontären från AFS kommer om två timmar och jag har städat hela lägenheten och är helt utmattad för Tobbe blev pigg när vi skulle sova igår och petade på mig tills jag också blev pigg så jag somnade inte förrns vid fyratiden. Buss till BUP vid halv tio och psyk-test i två timmar. Sitter och äter flingor i brist på bättre. Har sallad men kan inte påstå att jag är så pepp på det. Misstänker att jag blivit lite sockerberoende igen men har fortfarande den vidriga äckelkänslan i magen såfort jag äter något alls. Life's a bitch. Får inte tag på kanotklubben. Ska försöka mejla. Jävla fittor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0