Eva Cassidy - I Know You By Heart

Hej nu är jag egentligen jättestressad för klockan är 06 48 och min buss går om 24 minuter och jag har inte packat väskan eller borstat tänderna men å andra sidan åt jag nyss ärtsoppa och det är så jävla gott så det kan ju inte göra allt för stor skada om jag går runt med smaken resten av dan. I förrgår skulle jag och mamman köpa bikini men det gick tydligen inte så vi köpte ett par söta shorts istället och gick hem. Bikinishopping 2.0 idag, the terror continues. Jag har blivit tjock. Bikinishopping är hemskt. Vill lite i hemlighet att det ska bli höst sådär POFF så jag slipper tänka på hur varmt det är och att jag samtidigt inte kan gå utan tröja.
Igår köpte pappa biljett till Grekland till mig och jag fixade buss till Skåne och är glad och pepp och det verkar som jag kanske inte hinner träffa Malin men jag drar nog till Stockholm runt den 25e hur som helst. Malin får överleva. Imorn blire skogsfest med skolpappersbrännande och ananananananananas och saft/vodka. Pepp. Livet är ganska fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0