Dashboard Confessional - Everybody Learns From Disaster

Idag kom jag upp strax över 6 och packade kläder och hårddisken (inför mina två dygn i mors lägenhet) och åt gröt. Shorts passade kanske inte riktigt vädret när jag tänker på det såhär i efterhand men å andra sidan älskar jag dem tillräckligt för att kunna tänka mig ha på mig dem tjugofyra/sju. Naglarna har just fått svarta prickar över det gula och det är ovanligt svårt att inte distraheras av färgerna. Fixade pass för någon timme sedan och har en halvtimme kvar på tredje säsongen av A Bit Of Fry And Laurie. Skoldagen bestod av att jag, Amanda och Chris slog varandra. Mycket givande. Amanda fastnade såsom jag för blindskrift. Klockan är sju och lägenheten är iskall och jag är lite pilsk och tror jag ska fixa gröt och försöka sträckläsa Veronika Bestämmer Sig För Att Dö. Var länge sedan jag sträckläste någonting alls mer komplext än 20 sidor Knasen.

Kommentarer
Postat av: Olga

Det glädjer mig att shortsen kom i rättan hän... höfter. Dom passar dig utmärkt.

2010-06-02 @ 22:49:07
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0