Λουδοβίκος Των Aνωγείωνν - Πλια Πάρα Που Το Χιόνι

Trötter och lite bitter innerst inne och har halsbränna vilket antagligen beror på faktumet att min mage tyckt det varit ypperligt underhållande att få mig att småspy i munnen då och då sådär lagom till sommaren och vårt fantastiskt fina väder med regn och grå himmel som så omsorgsfullt ser till att mina nya fina shorts är helt ofunktionella och under morgondagen ska jag skriva historia medan min klass fikar och ser på film för det känns ändå som om de gjort tillräckligt tydligt för alla att min närvaro inte är önskvärd och vad är idén med att störa folk som inte bli störda för då kan man lika gärna ligga hemma i fina soffan och dricka te och äta rödbetor med fiskpinnar och remouladsås och se på nostalgiska barnserier och jag kommer vara fantastiskt snygg på torsdag har jag bestämt även om det är helt åt helvete slöseri med snygghet  för jag kommer med största sannolikhet fortfarande vara lika trött och bitter som nu men å andra sidan kanske det är bra på ett sätt för då tillför jag ändå någonting inne på det valfria fik jag och mor min och hennes familj ska fira skolslutet med fett och socker och äckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0