Flight of the Conchords - Issues

Hej dethär är sista dagen i Aten. Vi åker till Kreta imorn vid tre. Jag har nio kilo skolböcker med mig. Idag har jag spenderat cirka sextio euro. Tre nagellack. Ett grönblå metallic. Ett barbie-glittrigt. Ett grönskimrande.  Två paket lösnaglar. Vaniljdoftande shower gel. Stickers. Självlysande stickers. Ett rött linne med små elefanter. Ett med små jordgubbar. Ett med små flamingos. Ett med en söt katt med rosett. Ett set på åtta öronhängen. Varav ett är en regnbåde och ett en liten lila stjärna. Ett par röda trosor med vita prickar och svart rosett. Ett rosa par med körsbär. Har läst ut halva Jane Eyre. Blivit ovanligt förtjust i Family guy.
(Vill slå ihjäl denhär jävla familjen varje sekund som går men jag försöker låta bli att tänka på det)


Kommentarer
Postat av: Kebby

Säg till när du kommer hem din galning <3 saknar dig allt!

2010-07-20 @ 16:51:17
URL: http://kebstergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0