Marina and the Diamonds - Are You Satisfied?

Hej idag var lite skit. Sen köpte jag trosor och nagellack och fick tårta hos Brano så det kändes lite bättre. Har börjat småexperimentera med nya färger på naglarna. Spännande. Jag har inte riktigt lyckats packa upp och fixa allt efter resan men det är ok. Drar ju på lördag igen liksom. Pendlar mellan att hata världen och känna mig som någon duracell-kanin som orkar och klarar allt. Ska vara värdinna med jordgubbspaj och fruktsallad och te och snygga människor på balkongen på onsdag. Lite stolt. Både vågen och måttbandet säger att jag inte alls blev en flodhäst i Frankrike så jag tänker lita på den en liten stund. Mina naglar har blivit långa och mitt hår kort och allt är så fint och bra det bara kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0