Gorillaz - Pirate Jet

Hej Jag har typ haft den finaste veckan någonsin. Träffat folk som bara sjutton och ätit frukt och städat och druckit te och duschat femtioelvatusen gånger. Igårkväll bestämde jag och David att det var dags att spela Curse of Monkey Island tills ögonen glödde. Tog en kaffe/promenadpaus och stal cappuccino från något hotell vid ett-tiden. Tre timmars sömn mellan 6 och 9. Mary and Max vid frukosten.
Egentligen hade jag värsta planerna för gårdagen men de sket sig så innan Monkey Island blev aktuellt knallade jag ner till staden i regnet och spenderade mina pengar så förnuftigt man bara kan tänka sig. Sko, kofta, 5-pack strumpor och vita solglasögon jag velat ha i år och dar. Nöjd.
Imorgon bär det av till den outhärdligt fåniga värmen och den lika goda maten. Jag har inte riktigt packat. Böckerna som ska med tar upp halva bagaget och helt ärligt är jag faktiskt lite orolig för resan för jag gillar inte känslan av att vara ett instängt litet skrämt djur. Vilket är precis hur jag känner mig på plan. Å andra sidan är det ett dygn tills dess, solen skiner fortfarande och jag har ju ändå överlevt det ett tiotal gånger hittills.

(I förrgår hälsade Lia, Johannes, Lia och Moa på. Det var helt fantastiskt fint. Vi hade jordgubbspaj och om nom-glass.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0