Maskinen - Gatan Upp

Hej jag är nöjd som bara fan. Bytte just kjolen jag (pappa) köpte i lördags. Storlek 34. Jag har fan aldrig haft det innan, känns... tillfredställande.
Skulle städa rummet igår men fixade fransk manikyr med guld-kant istället. För dethär med prioritering är ju ganska individuellt. Fortsätter med soppan, tror inte jag kommer tröttna på den på ett tag, är helt euforisk. Filmkväll hos Henke Hulken i Lördags, vaknade för tidigt, steg upp för sent, tvingade honom att klia mig i en tre timmar sådär. Det är bra att det finns sånn karlnar. Ciggpaus i snön och kylan med täcke mitt i Zohan och outtalade order om framtida besök.
Borde umgås med mer folk. Ska försöka försöka.
Tandläkare i övermorgon och BUP på fredag. Spänd, vill inget av det, känns så fel att regelbundet lämna ut mig för främlingar. Känns farligt.
Fan engelskan börjar om 25 min. Det är meningen att jag ska hitta internationella nyheter just nu. Jag suger verkligen på dethär med självdiciplin. Men det är ok. MEN NEJ NU SKA JAG... HITTA PÅ NÅGOT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0