Ilene Woods & Mike Douglas (Disney) - So This is Love

DUMMA DUMMA DUMMA MOBILHELVETE. Och dumma jag som satt den på ljudlöst. På tio min var den plötsligt borta och nu svarar ingen när jag ringer så jag har ingen satans jävla aning om hur jag ska få tag på den. Dumma dumma dumma världen. Det enda betryggande är att det alls tutar när man ringer för då har den iaf inte blivit överkörd eller dött av köld. Stackars Hilda.
Hur som helst! Lena lyckades hitta mig även utan mobil och det blev pop-corn och vattenpipa i en hög av filtar och kuddar i vardagsrummet. Värt. Vi försökte se Casanova men somnade. Vaknar åter igen till tre timmars rygg-klining. Nöjd. Sen kom morsan och skulle in i vardagsrummet där vi lämnat vattenpipan men det avfärdades. Nu har hon även fått för sig att ja men det är klart Elin ska få lägenheten. Om hon ändrar sig en jävla gång till slår jag någon. Den kvinnan skulle isoleras på psyket om världen var rättvis.

Inte börjar träna på bläckfiskar än.

Kommentarer
Postat av: Linnea von Emoapa

Vem är Elin? Varför ska hon ha lägenheten? D:

2010-01-23 @ 12:31:30
Postat av: Helena

vääärt<3

2010-01-23 @ 14:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0