Νικος Παπαζογλου - Αυγουστος

I över tjugofyra timmar har jag sagt till mig själv att jag ska plugga. Det har självklart inte inträffat. Elin kom hit istället. Film. Jag tycker att ingen ska få se Where the wild things are, den var väldigt elak. Hela min säng är fylld av smulor och ångest efter mobilens försvinnande börjar smyga sin på igen. Nyvaken. Vi somnade vid fyra. Satt uppe och spelade Sims och Spore på varsinn dator. I sällskap av Kapten Röd och Disney. Fyfan vad jag måste städa. Ligger ett skärbräde på golvet och en bok om chile i täcket och kläder slängda överallt. Kanske borde ringa pappa och påminna honom om min existens först.
Eller bara sitta kvar och lyssna på Marina and the diamonds...





Förresten så är jag nog lite förälskad.

Kommentarer
Postat av: Olga

Läskig film. Jätte Läskig.

VAD SKA MAN HA LÄXOR TILL DÅ. OM DU SKA KÖPA EN HUSBÅT BEHÖVER DU INGEN UTBILDNING. DU BEHÖVER PENGAR ( här inser jag att man behöver utbildning för att få pengar, men ignorerar det och fortsätter ändå ) OCH EN NEGER FRANSMAN SOM KAN BÅTAR OCH DRESSERADE UTTRAR.

2010-01-24 @ 15:42:05
URL: http://valrost.blogg.se/
Postat av: schackimatti Peikkanen

Ta SMS-lån och köp den! NU!

Negern plockar du upp i frankrike senare.

Och papegojan i Syd Amerika. Och apan i Afrika. Kan ta med mig en till dig!

2010-01-31 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0