Anna Ternheim - Terrified

Sitter i skolan och gör inte alls vad jag borde. Redovisning och prov på engelskan imorn. Lia efteråt. Pepp. Hungrig. Vill ha megapizza och bli tjock. Gjorde tre ostmackor och en biff igår när jag kom hem men orkade bara en. Jag hatar att äta när jag är arg. Är arg mest hela tiden när jag är hemma now a days. Letar desperat efter ett mellanting av vänner, plugg och promenader.  Vill bara vara hemma nog för att hinna göra skolarbete och sova. Inte mer. Inte mer än nödvändigt. Tog flera år att komma upp i morse och hann bara äta en halv biff och en banan och en apelsin och är svinhungrig, tror inte vi har någon mat hemma. Inte i något av hemmen.
Osminkad, musik i öronen och blöder fortfarande. Trött.

livrädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0