Alanis Morisette - a Man

Hej hej jag är trött och så ja. Levt på sjukhussoppa hela veckan. Mår oförväntat bra. Älskar den. Skulle kunna äta skiten hela livet. Känns helt enkelt förbannat bra att äta som en dåre utan att bli mätt.
Drunknar i sladdar och har inte gjort ett dyft för CAS denhär veckan. Får hoppas på förlåtelse. Varit väldigt duktig med läxor däremot. Utöver hitsorian som är månader försenad det vill säga.
Blir lite glad varje gång jag får mess tack vare davids inspelning av någons jollrande. Börjar vänja mig vid mobilen. Tror den får hela Hitlur... eller Hilda kanske.
Gör mitt bästa för balans men tror foortfarande inte att det kommer hålla utan sömn. Besök på BUP om en vecka, ska be om att få snacka med en riktig psykolog istället. Måste gå snabbt snabbt, vill inte ge upp igen, har inte råd med det den här gången.
Ska köpa sista Harry Pottern imorn och födelsedagspresent till Beckan. Besviken på Flickan som lekte med elden, srsly, varför allt meningslöst, orelaterat sex. Typiskt att när man äntligen hittar en spännande deckare (och svensk till på köpet!) så är den egentligen bara halvtaskig smygerotik för kvinnor i medelålderskris.
Kan inte skriva riktigt, undrar om det skulle gå om jag övertalade mig själv om att det var för skolan. En teori som bör beprövas, snart, typ.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är sjukhussoppa egentligen? Du snackar om den hela tiden.

Jag föreställer mig en soppa av var och blod med lite krispiga sårskorpor i. LÅTER INTE GOTT.

2010-01-14 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0