Work Song - Oscar Brown

Hej jag kände inte för att frysa ihjäl mig bara för att komma hem i tid så jag satte mig på biblan och bläddrade igenom Dita Von Teases bok ännu en gång. Och som alltid kan jag inte skilja på beundran och begär så jag har nu investerat i papiljotter och en liter conditioner. Blir av till Åhléns imorn för att leta efter snyggt rött läppstift och läpppenna. Elegans ska det vara. Kommer ju gå perfekt ihop med min nya besatthet att göra kitch-smycken och små klubbor på hansband. Fyllt en hylla med diverse förnödigheter för detta ändamål på två dar. Pank. Dum. Dum men jävligt nöjd. Måste skaffa fler hyllor, inget får plats längre. Pappa ska fixa ny garderob till mg också. Kläderna väller ur alla hörn. trött. Försummat skolan senaste veckorna känns det som men å andra sidan har jag inte halkat efter i något. Tvärtom faktiskt. Känns... fel.
Spenderar fortfarande skoldagarna, så som jag gjort de senaste månaderna, med blicken flackandes mellan lärarens anteckningar på tavlan, det tomma pappret framför mig och min egen urringning. Vill fortfarande gifta min med  mina bröst. Än inte vågat ge mig på äventyret att lära mig rita bläckfiskar utan istället beodrat Elin att görart. Hon är duktig på att rita. Hon kan. Duktig Elin. Sen ska vi pyssla smycken ihop. Det har vi bestämt.

Kommentarer
Postat av: EliNNNNNNNNN

JAG FÖRSÖKER SÅ GOTT JAG KAN.

2010-02-14 @ 22:41:10
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0