Maria Mena - Internal Dialogue

Överdrivet mycket kajal och Maria Mena hela dagen. Mår lite bättre. Fittigt som bara den att ta sig upp om mornarna och tar evigheter på mig att somna om kvällarna. Börjat inse hur pass det nya shopping-behovet kan förstöra. Å andra sidan har jag aldrig varit speciellt fäst vid pengar.
(Fina, höga spetshandskar från Lindex så fort studiebidraget trillade in)

Är inkopplad till iPoden allt längre varje dag och blir förbannad av att behöva lyssna på allas röster under lektionerna. Har fortfarande mina tre konservburkar koncentrerad, sockrad mjölk bredvid mig och vill ha helg. Snarast! Jävla skolan. Fast jag är väl lite kär i den i alla fall. Idag var Alice (historieläraren) tvungen att släcka ner halva klassrummet då lampan på den sidan blinkade som ett mongo. "You'll just have to be the dark side of the class now. May the force be with you." Svårt att inte bli förälskad under sådana förhållanden.

Kommentarer
Postat av: schackimatti Peikkanen

haha, var det citat från henne eller? :'D



Kajal<3<3<3<3<<3<3<3<#3<2ZA3>#¤3D33A>>#<344¤^¹º‼

2010-02-02 @ 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0