Paolo Nutini - Candy

Går runt i stora cirklar i lägenheten, i brist på mer tillgänglig träning. Lyssnar om på TEDtalks och the Vagina Monologues. Pappa blev just nonchalant informerad om att jag kom upp i tid till skolan. Lögner. Självklart. Försökte fota snö när jag väl kom upp imorse men när väl inställningarna och fokusen på kameran var tillfredställande slutade det självklart snöa. Tänker åter igen försöka få mig själv att simma imorgon. Ser ut som fan. Borde duscha. Undrar om dendär PowerKing burken borde stå här såhär pass länge. Jag tror nästan att den är snart ett halvår gammal. Hur som helst. Tror jag har en sådär hundra ogjorda läxor att dränka mig i. Hörs.


Kommentarer
Postat av: Helena

jag kan ta den ; )

2010-02-06 @ 11:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0