Oscar Brown Jr - Watermellon Man

Blev typiskt nog väldigt semle-sugen. Efterblivna cravings. Stannar nog hemma idag också. Borde duscha. Snickrade ihop värsta fina garderoben igår så nu har jag plats för allt jag bara slängt runt i rummet tidigare. Hyllan heter Lars och är sjukt snygg. Harry Potter närmar sig äntligen sitt slut. Börjar bli lite nervig inför skolan, ska FÖRSÖKA öppna fysikboken idag. Kanske.
Sov aldeles för länge idag men jag tror jag är förkyld nog för att kunna somna ikväll iaf. Väldigt förtjust i nya fina håret. Lär jag mig använda papiljotter vettigt blire apsnyggt.
Måste seriöst träna helvete för satan. TJOCK. TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK. Kanske är därför jag är så arg senaste månaderna. Fortsätter skylla fettet på årstiden, fortsätter hålla tummarna för att jag börjar träna när det är humant att gå ut.
Ska fota Jönköpings Zombiewalk på fredag, måste bara se till att jag inte glömmer bort det. Sen blire tåg till Gbg och Avatar i 3D. Pepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0