Miss Li - Let Her Go

Förkyld som bara fan. Har klämt in så många som möjligt i veckans planering men allt verkar ju skita sig. Limmet som jag hade tänkt använda för smyckena är tydligen för svagt, sur som satan. Vann tävlingen, fick värsta fina halsbandet, nöjd helvete. Lillte white & lillte dark ska komma om några dagar och min Real men don't LOL ligger fortfarande hos David. Börjar känna mig riktigt nöjd med mina ägor. Har färgglada naglar och är för snuvig för att kunna umgås alls och för lullig för att kunna plugga. Hatar dethär lovet lite just nu.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Whatthecrap? HAR DU LOV? D8

avis

2010-02-15 @ 12:26:59
URL: http://sycamore.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0