Marilyn Manson - the Hands of Small Children

Helvete helvete helvete. Städat för andra gången på tre dagar. vardagsrummet har aldrig varit prydligare. Men fysikboken ligger fortfraande oöppnad. Jcg har börjat bli varm, stressad, nervig. Rättat till kudden bredvid mig fyra gånger. Snart borde pappa komma hem och då gör det ingen skillnad hur fin lägenheten än är för jag kommer sitta och se upp på honom med hundögon från datorn. Och det var ju inte meningen att jag ska sitta vid datorn. Jag tor inte jag får ha såhär hög musik heller, klockan är sju och väggarna i de här husen är papptunna. Väntar på mars. Mars och pengarna. Är skyldig pappa femhundra från all shopping online. Antar att DUDE where's my leg-tröjan får vänta ett tag till. Sitter bara och planerar saker dagarna i ända. Vad jag ska göra för smycken. Hur jag ska bo när jag blir äldre. Hur snyggt jag skulle kunna fixa mitt rum. Vad man skulle kunna göra med en pudel och lite hårfärg. Allt för att inte tänka på uppgifterna framför mig. Kom just på att jag har två prov veckan som kommer. Och läxor. Som vi inte ens ska tala om. Aldrig. Pappa klev just innanför dörren...

Kommentarer
Postat av: schackimatti Peikkanen

Jag tycker du ska starta en fond så du får den där teshan någon gång!

Puffa kudden en gång från mig<3

2010-02-21 @ 12:42:05
Postat av: Olga

"Dude, were is my leg?" <---------- ROLIGASTE JAG HöRT PÅ JÄVLIGT LÄNGE. DEN KAN INTE VÄNTA.

2010-02-22 @ 19:45:12
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0