Jefferson Airplane - White Rabbit

Skulle ha prov vid halv nio nu men läraren ringde en halvtimme efter att jag lyckats vakna och medelade ogenerat att hon inte mådde bra och tänkte stanna i sängen ett tag till. Vid det laget var morsan redan i bilen påväg till bankeryd för att se till att jag inte försovit mig. Jävla Propavanen.
Nu kom Max. Han har tydligen drömt om mig. I dun want to know.
Anyhow. Glömde iPoden hemma. Kuken. Ska iaf simma idag har jag bestämt mig. Hoppas jag. Typ.
Max babblar på om sina porr-influerade feberdrömmar.
Historiearbetet blev klart igår. Lite stolt ändå. Nu behöver jag aldrig någonsin tänka på det igen. Jävla skitIB. Jävla skitland.
Vill ha musiken. Börjar halv tolv.

Kommentarer
Postat av: max

fixa mina 50 words plz

2010-02-01 @ 08:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0