City and Colour - Forgive Me

Bebisen är lagad och mår bättre än någonsin och min WT är inlämnad både i papper och på fronter och jag försov mig till skolavslutningen men det är ok för vem fan bryr sig liksom och mitt hår ser ut som bajs och kommer fortsätta se ut som bajs i en till två veckor framåt vilket för tillfället känns ganska ok men jag är inte helt hundra på att det kommer kännas lika ok så pass länge men jag försöker låta bli att tänka på det likväl som jag försöker låta bli att tänka på allt socker jag vill trycka i mig (tio dagar utan) och faktumet att jag varesig hann få Aquagenisis eller Fragile Things från skolbiblioteket vilket gör mig väldigt ledsen för jag var så övertygad om att de skulle hinna komma innan lovet och jag såg fram emot det något enormt men å andra sidan har jag en hel del böcker från stadsbiblioteket hemma nu så när jag väl läser dem blir jag nog nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0