IamX - Think Of England

Fyra dagar utan socker. Förstår inte hur eller varför men mår fint. Kroppen klagar av diverse övriga orsaker och det blev ingen simning idag heller. Eller plugg för den delen. För jag suger. Ingen stress än dock. Förstår inte hur eller varför. Jag behöver oroa mig, jag behöver förstå att gör jag inget snart går allt åt helvete. Det är bara väldigt svårt när man får vettiga resultat på oacceptabla underpresteringar. Börjar känna mig bekväm i kroppen igen. Äter nötter och jordnötssmör för att hålla blodsockret nere. Fullkornspasta och -ris. Vill sminka av mig, sparka av kläderna och krypa ner i sängen med boken öppnad femtio sidor innan avslutet. Diverse chatter lurar min kvar. De svinen. Trött. Osamanhängande ur alla aspekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0