IamX - Tear Garden

Glömde jävla bokhelvetet hemma. Tjugo sidor kvar och läser envist en nerladdad pdf. Blir nojjig över att den är hälften så lång som boken jag lånat från biblioteket och undrar hur sjutton det går till. Väldrens minsta bokstäver? Noll styckesindelningar? Kan inte koncentrera mig. Måste börja på mina psykologiuppsatser och WT. Går inte bra det här. Vill att min bebis ska få sin nya fläkt. Hoppar simningen helt den här veckan verkar det som. Vill bara få bli klar med alla skrivningar och krypa ner i sängen och sova något dygn. Försöker låta bli att stressa viktnedgången. Försöker ha tålamod och undviker speglar. Ser ut som skit.

Kommentarer
Postat av: Elin

Och jag sitter på andra sidan bordet. La. LALALA.

2010-12-18 @ 13:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0