Gogol Bordello - Start Wearing Purple

Hej jag sitter i skolan och har just haft kemiprovet som jag inte pluggade en sekund inför. Ikväll klockan nio är det meningen att jag ska skicka in en psykologiuppsats plus ännu en som egentligen skulle in i fredags men jag tänkte smyga med den ändå. Om jag faktiskt skrivit dem. För jag suger. Jag kan inte fokusera för fem öre och de svarta punkterna i våra böcker kråmar och vrider på sig. Allt gör ont och är för jobbigt. Det är för kallt och mitt huvud gör för ont och mina ögon är för röda och min hud är för torr och mina fingrar är för stela och mit skelett för skört. Inlärd hjälplöshet. Stackars lilla svaga dumma värdelösa jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0