Who Framed Roger Rabbit - Why Don't You Do Right

Idag hade jag skola från åtta till fem och överlevde utan större ansträngningar. Stolt och såntdär. Var oproduktiv under matten men det berodde till stor del på att min kropp försökte stöta bort mina mage eller något, Ont som satan gjorde det i alla fall. Köpte stjärnprydd mapp för svenskan och pluggade morgondagens läxa under hålet. Fick underskrift och stämplar på AFS-papprerna och blir mer och mer nervös för varje sekund jag närmar mig inlämningen. Försöker låta bli att tänka på det. Har varsamt sett till att ha glada kläder och fint smink och färgfyllda häften och glittriga pennor i skolan, allt för att betinga den gamla byggnaden med färg och liv och minimera den kommande trisessen så mycket som möjligt.
Tobias och picnic med rulltårta och jordgubbar på fredag. Saknat honom fan. Kebby firar 19 år på lördag och jag tänker ta mig satan fixa finaste presenten någonsin. Måste bara lista ut vad först. BUP imorn. Nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0