Mary Poppins - Chim Chim Cher-Ee

Hej idag är jag sådär lagom förkyld så att allt gör ont och ögonen pulserar och lederna klagar och får ångest av minsta lilla och fryser och världen suger men nde tillärckligt frisk för att inte ha feber och därmed kunna gå till skolan. Jag blev sen till bion igår och plötsligt blev allt jätteomständigt och inte alls som det var planerat. Å andra sidan hade vi jordgubbar och honungsmelon men jag hade ändå lite dåligt samvete. Vilket i sig är en ovanlighet för mig så jag skyller på förkyldningen. Vill mest sova till ögonen slutar göra ont men då kommer jag vakna typ vid 11 och inte kunna somna om och jag ska upp 6 imorn. Lagom mysigt.
Förhoppningsvis håller sig pappa ute till halv sent och låter mig ligga här med Breaking Bad och en kopp varm choklad och tycka synd om mig själv ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0