Timbuktu - I Väntan På Vad Då

Hej alltså det kom hem lite pojkvaskrar till mig i typ måndags och skulle installera nytt telia-bredband i hela jävla huset och de borrade från typ 7 på morgonen och fortsatte hela jävla dagen och sen när de kom till vår lägenhet slutade slutade mitt nät funka men jag tänkte att det bara var ett fånigt sammanträffande och antog att det skulle funka lite senare men inte fan heller och nu har jag fan ringt dem två ggr men inte fan har någon kommit förbi ännu så jag tänker försöka täcka mina internet-behov när jag är i skolan. Egentligen skulle jag vara i Tyskland med klassen nu men natten innan avresa insåg jag att jag ju fan har ett val och att sitta i en buss med sextion galna ungdomar i en vecka med icke-fungerande toa känns liksom inte riktigt som det vettigaste valet på skolstart. De gamla IB2orna skäller ut mig och grejer men jag är så jävla nöjd så skit samma. Istället ska vi vara i skolan mellan nio och tre om dagarna, i kontrast till åtta till fem som mina skoldagar kommer vara sen, och göra några enstaka uppgiftr vi fått i engelska och psykologi. Ja är så jävla nöjd. Och snygg. Mmmm.
Idag har jag på mig trekvarts-shorts i grårutigt och regnbpgsfärgade hängslen och naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0