The Be Good Tanyas - Waiting Around To Die

Är lika nervig och obekväm som jag varit senaste veckorna. Har svårt att fokusera, äter för mycket, darrar och är rastlös. Är lite nevös inför skolstarten. Antingen blir allt bra då, rutiner och folk och lektioner och allt såntdär. Eller så är det skit, rutiner och folk och lektioner och allt såntdär. Tror allt kommer kännas lite bättre när jag väl gjort skolarbetet som är kvar. Då kanske jag i alla fall kan tänka på något annat.
Malin hälsar på om en vecka eller så, lagom till att pappan kommer hem, det planeras sällskap, paj och Inception. Är ganska pepp faktiskt. Men just nu är jag bara trött. Ska fortsätta städa och se om fantomsmärtorna kan få för sig att avta en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0