Randy Newman - You've Got a Friend in Me

Hej koffeinpillrerna gjorde sitt jobb finfint men sen var jag tvungen att vänta oplanerat länge på pappa och blev på tok för hungrig och köpte fula trosor och åt vitt bröd till magen dog.
Dagens upp: japanska glosorna inskrivna på datorn. Chatt med Davidens mustach-bror. Pepsi max och bönsallad. Färska fikon och söta jordgubbar från nya turk-affären vid Maxi. Options chokladdryck.
Dagens ner: resten.
Tippar på att jag mestadels är så här pass utmattad på grund av den plötsliga omväxlingen till tidiga mornar och folk. Plus att jag fått vänta på pappa både idag och igår istället för att komma hem i tid och äta och jag har inte varit hungrig på flera månader.
Men all logik och vett i världen hjälper ju inte när världen suger och kroppen kukar och pappan är en fitta. Så jag tänker fortsätta se på Breaking Bad tills jag somnar och hoppas på en bättre morgon.

Kommentarer
Postat av: hanna

hej, köpte du options i en affär eller beställde hem? har letat men hittar det inte i butiker.

2010-09-01 @ 22:12:13
URL: http://hejgodard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0