Miyavi - Subarashikikana Kono Sekai

Från början tänkte jag visa er grekland så som jag brukar närhelst jag är utomlands och allt är överväldigande vacker men
1) jag är kär och det är inte ni så vi kommer inte se samma saker, någonsin
2) det är så satans jävla jobbigt att ta upp kameran och ladda över bilderna och rensa
För jag är en lat fitta
Vid närmare eftertanke kanske ni får lite bilder senare ändå för jag fotade ändå en del men inte just nu. Just nu ska jag istället leta reda på frukost.
In other news. Mitt bagage var borttappat som vanligt av KLM, som inte ens hade fått det från Athen, och som ska köra hem det till mig ikväll vid 9tiden. Med andra ord är en samling av mina mest älskade ägodelar ute och slängs över hela världen i en simpel och bräcklig tygväska. Inte ok. Jag behöver raka mig och imorse missade jag ännu ett läkarbesök pga försovning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0