Blues - Mardröm

Internet kom duktigt tillbaka igår så jag gjorde inget vettigt alls när jag väl kom hem. Sen kom pappa hem. Fan också. Fast strunt samma liksom. Han klagar som bara helvete på att jag gått ner och jag tänker se till att äta mer nu när skolan slutar för blir fler ben synliga kommer han börja tvångsmata mig. Men jag blir ju mer vältränad under terminerna. Och han kan ju få för sig saker. Men jag vägrar gå upp igen. Någonsin. Avskyr att gå runt och vara rädd för hans nycker. Fan.
Hur som. Gjort veckans tredje psykologi-artikel och är tillfreds med hur uppsatserna flyter på bättre än senaste året. Kemilektionen igår gjorde tydligt att jag inte glömt något och nästa lektion om en vart går förhoppningsvis lika bra. Iår var jag i skolan i 6  timmar och kissade fan fem gånger. Det kändes lite överdrivet. Och omständigt. Idag blir det simning och att leta sig till Arriva och fråga efter min bebis (mobil). Köpa koffeintabletter. Nöjd. Lite skabbig. Ska ha rökt lax på surdegsbröd och turkisk yoghurt med kryddor och på allt alfalfa och paprika när jag kommer hem. Om nom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0