Δήμητρα Γαλάνη - Πόθοι αδιέξοδοι

Hej bloggandet kommer nog igång mer under skolåret men just nu orkar jag inte. Det  händer liksom inte så mycket som jag har behov av att dela med mig. Städar, äter, läser, sover. Sammanfattar det mesta liksom. Kommer förhoppningsvis göra en  liten lista över sommarens höjdpunkter och sevärdigheter och så. Om jag minns allt. Personligen anser jag att det har varit lite för mycket folk inblandade. Ska vara social lite till och sen börjar skolan. Känns lite snopet. Verkar aldrig riktigt kunna göra mig av med ovanan att lova bort mig. No offence, jag gillar ju folk, men jag blir så trött och det känns så onaturligt. Aja. Har en hel del läkar- och psykologtider framöver. Läxor. AFS-papper. Böcker. Fasar inför pappas hemkomst från Kreklandet, varit så fantastiskt... rätt att bo själv, skulle behöva få ha det så permanent med skolan liksom men i värsta fall får jag väl dra mig tillbaka till lägenheten i stan.
Behöver kramas lite, trots det ovanligt aktiva sociallivet, och är rastlös. Känner mig lite vuxen med alla bollar i luften och är positivt överraskad över hur duktigt jag ändå lyckas hantera det. Där ser man.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0