Νταλαρας & Παπακωνσταντινου - Αχ Χελιδόωι Μου

Ok nu jävlar ska det komma igång med bloggen igen!
Igår skulle jag plugga historia men jag började klättra runt i köket och sortera alla skåp jag kom åt. Hittade typ tusen olika sorters mjöl och onödigt många plasttallrikar och en hel del konserverad tomatpuree. Pappan blev glad men läxorna var fortfarande ogjorda. Imorse började jag sortera seretidningar och sen bar det av till tandläkaren där jag blev informerad om att de ska tvinga fram underkäken från och med nästa månad. Lagom kul. Men det är ok. Simmade tills huden domnade bort av klor och gick och handlade i väntan på bussen hem. Surdegsbröd och skinka och en jävla massa nötter och lite frukt. Fan vad duktig jag är. Är en god bit n på Lolita också, bättre än jag förväntade mig. Vet dock inte riktigt hur glad jag är i att den hetsar upp mig. Nu jävlar ska jag ha müsli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0