Emiliana Torrini - Crazy Love

Pappa är ute och morsan är på visingsö och jag är trött som bara helvete. Sov trots allt en tolv timmar. Tjock och äcklig som bara fan men strunt samma. Har gjort en stor del av veckans plugg och har ju studiedag på måndag så ledigheten och ångesten till ära håller jag mig till Ergo Proxy och Spore idag. Inte för att jag tror jag hade gjort något annat om jag ville men det är ju alltid trevligt att känna sig ok med att inte göra vad man borde.
Det var väl ungefär vad jag hade att bidra med idag.

(Min sociala förmåga har gått och tagit livet av sig totalt så om jag
inte fattar något är det inte personligt, jag är bara efterbliven.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0