Dominique Ané et Yann Tiersen - Monochrome

Jag tänkte först berätta vad jag gjort under dagen hittills men kom på att det är jävligt oitressant. Jag har i alla fall läst ett kapitel ur Singoalla och solat i en halvtimme och gjort två matte-övningar och fixat lösnaglar och jag tror det är ungefär så produktiv jag klarar av att vara under en dag så det får räcka nu. Och hade jag orkat öppna QuickPlay hade ni fått en bild på mina bröst och mig men nu skulle jag ju inte vara mer produktiv sa vi ju.
Och skatteverket vill att jag ska deklarera, har ni sett lapparna man ska fylla i? De borde skicka med en liten dvärg-tolk som kan sitta på ens penna och förklara allt. Går ju fan inte annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0