Anna Ternheim - Little Lies

Jag är skabbig utav bara helvete och känner mig så sjukt white trash och fan vad bra jag mår. Eller dåligt. På ett bra sätt. Svårt att hålla reda på sånt.
Har som vanligt flera ton läxor och jag blir lite rädd av tanken på att försöka komma ikapp så istället kollar jag på bloggar med sex och våld. Varit hos David och sett halva Very Potter Musical, är lite kär i malfoy, vill ha en sån flickvän. Jag var duktig och frossade inte som en val så som jag seden följer, dock tvingade jag i karln min skumma japanska läsk så han blir lite tjock. Åt på Ikea. Måste göras oftare. Det var höst idag men det gör ingenting för jag har mintgröna naglar och hjärtmönstrade stay-ups.
(Jag är lite rädd att min historielärare kommer underkänna mig, kan inte sluta tänka på det)
Nea är i staden så jag ska försöka umgås lite med henne och Lia imorgon om jag kommer ur sängen i tid. Så trött. Allt gör ont och jag vill sova till sommaren kikar fram och rövar bort mig till sydliga länder och sena nätter och oångest.
Nu ska jag äta upp mina ärtor innan de svalnar och se sjätte episoden på fjärde säsongen av Dexter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0