Anna Ternheim - I Say No

Idag har jag inte kunnat bestämma mig för någonting alls och bara frågat folk vad jag ska göra och vad jag vill hela dagen. Jag ursäktar för detta, framförallt till David som vid kassan plötsligt var tvungen att bestämma om jag ville ha Keso eller inte (det ville jag tydligen). Pappa fick bestämma att jag inte alls ville äta och Dexter fick bestämma att jag inte alls ville plugga. Det senare beslutet sög ganska hårt men jag tänker hålla hårt vid att det är ok för allt gör ont och jag kan knappt röra mig. Än mindre resa mig upp och gå till köket och plugga! Imorgon kanske, imorgon kanske jag faktiskt gör vad jag hade tänkt mig.
Men det var skönt, folk borde få bestämma åt mig oftare, jävligt smidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0