Csóklol - Amari Szi Amari

Själv ligger jag och äter gröt i soffan i väntan på at det ska kännas nödvändigt att resa sig upp - tåget går 08 54. Och igår, sådär en-två timmar innan det var läggdags, fick jag veta att farsan inte alls är borta till månadsskiftet, han är snarare inte borta alls. Han kommer hem varje dag vid femtiden och drar tolv timmar senare för att i samma veva väka hela huset med sitt jävla morgonskrammel. Kuksömn och panikattacker, here i come. Jag är förbannad som bara den och till på köpet har morsan fått för sig att bo i lägenheten ett tag så jag har ingenstans att vara ensam eller ens migsjälv. Sen antar jag att jag inte får vara borta mer än topps en vardag i veckan och farsan muckar så jävla mycket gräl att jag fan hellre sover på gatan än är hemma. KUUUUK! Höru det!? KUK!
Hur som helst, somnade till Lucid Dream-dosen igår men hände inget alls där inte, tänker försöka gå och lägga mig lite tidigare idag och prova igen.
Överväger att ta datorn och sätta mig på byGeorge och sno lite internet samtidigt som jag undviker pappa och hemmet så gott det går men någonstans känns det bättre att spara det till senare i veckan, trots att jag vill simma imorgon och inte har någon riktig värd dag förrens på fredag, och fredag kan jag ju lika gärna spendera hos någon vän. Fysik och psykologi tills imorgon, läst psykologin, fysiken är fittig, hoppas jag orkar dra mig igenom den. Nu när jag kollar ser jag att jag ju ska till skolläkarn imorn, då blir det omständigt om jag till på köpet ska simma efteråt, kanske tar det idag, får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0