Shantel - Disko Partizani

Lol? Sitta-på-toagolvet-och-lipa-rutinen såhär efter en futtig månad i skolan. Känns fånigt. Fast som vonHouse sa tar det ju ett tag att återgå till någon sorts normal efter en förändring. Det skyller vi på tycker jag.
Nej men helt ärlig mår jag nog ändå ganska bra, om man tänker på att jag nu inte har någonstans att själv, så som jag vant mig vid att äntligen få vara. Plus provet vi hade för en timme sen... och proven vi har på måndag, och kroppen som fuckar och pappan som fånar och hormonerna och abstinensen och mormor och BUP respektive Ungdomsmottagningen som är fittor. Och mattehelvetet som inte alls vill sig.
Läxor och plikter och skyldigheter och läxor och omotivation och skit och så ja. Kul att morsan måste med på utredningen sen också, hon som inte ens kan erkänna att jag nog ändå är laktosintolerant. Aspergers, skulle mitt lilla barn?
Fixar en ny spellista på iPoden, behöver elakare musik senaste dagarna, svårt att sålla. Too rough to fuck får den heta iaf. För den som undrar. För övrigt tycker jag att om någon skulle råka snubbla över undertexter till Nocturna beodrar jag denne att omedelbums länka/skicka till mig!
Så, skolk redan efter en månad? Det är ju välplanerat (orkade inte biologin efter engelskaprovet, även om närvaron antagligen skulle vara gynnande för förberedelsen av provet..), duktigt och så. Men det är ju inte så här det ska vara, det här är ju bara lite startpanik sådär, right? Sånt här går ju över när man väl kommit in i rytmen... right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0