Nirvana - All Apologies

Watchmen blir bara bättre för varje gång, även om första kanske kändes något mer unik... och inte lika jälva lång. Tog typ tre bensträckare. Jävla tretimmarsfilmshelvete.
Howevurz. Fick ihop 1000 m till i förrgår, ska väl pallra mig till badet på... månda kanske? Läxorna är fortfarande väldigt inte gjorda, även om jag och Elin fick ihop lite igår (vilket påminner mig, högskolas bibliotek; awesum).
Gårdagens lektioner var.. intetsägande, lärde mig iofs vad Log är för skit (vilket jag tydligen hade listat ut rätt men bara räknat helt jävla fel kuk), hur jag ska räkna med bråk i protensen och blah blah whatevurz.

Efter fem timmars nyvakenhet lyckades hur som helst jag och David pallra oss ut och köpa SpecialK Red Berries, laktosfri mjölk, kakor, chips, mer mjölk och ägg. För.. ja vad behöver man mer än fett och socker?
Jag har ett finnärr vid munnen som går mig på nerverna och skabbigt hår, som btw växer som vinden, jävligt fånigt fan. Jag minns egentligen inte mycket av gårdagen, sällskap, GH, Avatar, popcorn n stuff, fint vare iaf, jag är nöjd.

Nu ska jag få pojken här att slita sig från TVspelet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0