Mouse On Mars - Actionist Respoke

Åttitalstema i skolan igår, högst halva klassen var uppklädd, men det var underhållande nog för att jag inte skulle bli bitter. Som jag misstänkte smälte mina chokladbollar men imho var de förjävligt goda så whatever. Pappa har tjatat om att jag ska äta druvorna och inte lämna dem att bli gamla... vilket de i princip redan blivit så jag äter de få som är ätbara och slänger resten. Han lär sig väl att inte lämna så förbannat mycket mat till mig en vacker dag.
Skulle ta hand om David som ligger hemma sjuk igår, blev mer att jag -som vanligt- åt lite, sov lite, kollade på avatar och sov ännu mer... men... det är ju också trevligt. Vaknade tjugofem minuter innan skolan började, hann dit i tid och har helt ärligt faktiskt varit ovanligt utvilad och välmående hela dagen hittills, även att både viss hunger och skabbighet gjort sig påmind. Luktar hallonhårspray och karl, mysig kombo.
Ska bada i rådhusparksfontänen imorgon vid halv fyra, just rengort mina (/Kebbys) nya fina handklovar. Ska nog städa lite. Morsan kommer snart. Vill ha picnick, inspark på torsdag, läxor, känner tydligen en av IB1orna, resten är snygga och underhållande, blir hela tiden tvungen att påminna mig om varför jag måste sluta upp med tobak, raegg. Pappas vegetariska biffar är helt gudomliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0